dinsdag 14 juli 2009

Waar zijn onze UFO-files?




Op de site wanttoknow.nl staat een stuk over het vrijgeven van UFO-documenten door de wereld regeringen.
Het is best een interessant stuk om te lezen en om zo te zien wat onze eigen Nederlandse regering met dit onderwerp doet.

Lees het stuk hier verder...

Zelf heb ik zoiets van 'Als ze er zijn, waarom geef je ze niet vrij?"
Ik wil best wel geloven dat het zomaar vrijgeven ervan bepaalde nadelige gevolgen zal hebben voor dwe nationale veiligheid en al die zooi.
Maar er niks aan doen klinkt me gewoon te belachelijk in de oren.
Niet belachelijk dat ze het niet vrij willen geven, maar dat ze er geen oog op houden.
Van wat ik hier en daar lees houdt de Nederlandse regering zich namelijk niet bezig met UFO-waarnemingen.
Terwijl er jaarlijks zoveel meldingen over UFO's worden gemaakt in Nederland.

Nu zullen sommigen misschien zoiets hebben van 'Goed zo, niet met die onzin bezig zijn. Richt je maar mooi op echte problemen!'
Ik snap die stelling wel, er zijn momenteel grotere zaken waar wij ons mee bezig dienen te houden. Maar waarom komen al die andere landen dan wel met hun documenten over dit fenomeen en wij niet? Blijkbaar vinden zij, die andere landen, het wel slim om het in de gaten te houden.

Het lijkt me dus erg sterk dat Nederland het enige land is die daar niets mee doet.
Dus Balkenende, of wie hier over gaat, geef die dingen gewoon vrij.
Wij weten dat er documenten zijn, als de VS en de UK ze hebben, dan heeft schoothond Nederland ze ook.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: