vrijdag 17 juli 2009

Spook ramt jongen (13) in elkaar?!










Een 13 jarige jongen zou in zijn ouderlijk huis door een geest in elkaar zijn geslagen. Het voorval was blijkbaar zo erg, dat er een priester bij moest komen om de jongen en het gezin van de geest af te helpen.

The 13-year-old had finished school and was alone in their home in York Road, Hartlepool, when he claims he was suddenly pulled upright, dragged across the living room, taken to the front door and thrown out into the street.

The incident, on Monday, is said to have lasted five minutes before the startled youngster fled to a neighbour's house.

De huisbaas is bereid om z0 snel mogelijk een nieuw onderkomen te vinden voor het gezin, maar voorlopig zullen ze toch in het huis moeten blijven. Ik vraag me eigenlijk af of de familie, bij het huren van het huis, hebben gevraagd of er vreemde dingen met het huis waren. Toch goed om te weten of het in je huis spookt of niet.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: