dinsdag 21 juli 2009

Bemanning Endeavour ziet ze vliegen?

Volgens Above TopSecret, één van de meest gerenormeerde UFO-sites ter wereld, is de bemanning van de onlangs opgestegen Endeavour niet alleen. Ze worden in de gaten gehouden door vreemde objecten! Nu heeft een oplettend oog bij Above TopSecret één van deze objecten gespot tijden een LIVE NASA feed en CNN uitzending betreffende de Endeavour.
Naast dit blijk dat één van de astronauten, Dave Wolf, foto's heeft gemaakt van het object.

Whilst regarding the video feed from NASA, I noticed a most suspicious object. A very strange object came into view for a few seconds and apparently prompted the camera operator to quickly pan away and switchto a different view... But not before I could lift some screenshots.

Luckily, it seems Astronaut Dave Wolf was able to get his camera out in time and it appears he may have also photographed the strange doughnut-shaped object.

Nu heb ik deze objecten al eerder gezien in video opnames en foto's afkomstig van NASA zelf. Iedere keer wordt er gedaan als of het ruimtepuin is of ijskristallen. Maar zowel ruimtepuin als ijskristallen komen niet even kijken en gaan dan weer weg. Tenminste dat is mij nooit op school verteld tijdens de wetenschappelijke vakken. Wat het zijn weet ik niet, maar ik weet wel dat het geen ijskristallen of puin is.


Je kan de Endeavour live volgen via deze link, misschien ziet iemand anders nog wat.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: