woensdag 15 juli 2009

Minister president zegt toe!











We hebben allemaal het nieuws wel gehoord dat onze minister president tijdens een gesprek met president Obama van de VS. Balekenende zei tegen Obama dat Nederland wel bereid is om gevangennen uit Guantanamo in Nederland op te vangen.

Nu weten wij allemaal wel dat Nederland altijd het strebertje uit moet hangen om te laten zien dat het geen kleine land is. Maar dit gaat in mijn ogen net iets te ver.
Niet alleen wat Balkenende zegt, maar dat hij het zonder overleg doet. Hij neemt het tot zich om voor ons allemaal te spreken zonder ons eerst te vragen of wij dat wel willen. Leven wij dan niet meer in een democratie?

Balkenende zei na zijn gesprek met de Amerikaanse president Barack Obama dat het kabinet bereid is over de opvang van gevangenen na te denken, als de aangekondigde sluiting van de gevangenis daarop vast zou zitten.

Allemaal leuk en aardig, maar mij is niks gevraagd. Heb ik soms de memo gemist, waar is het informatie pakket gebleven over deze zaak?

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: