woensdag 22 juli 2009

Mysterieuze gloeiende wolken verschijnen boven VS en Europa?

Ik lees dit net en moet zeggen dat ik niks heb gemerkt, maar goed ik zat ook de hele avond film te kijken.

Mysterious, glowing clouds previously seen almost exclusively in Earth’s polar regions have appeared in the skies over the United States and Europe over the past several days.

Photographers and other sky watchers in Omaha, Paris, Seattle, and other locationshave run outside to capture images of what scientists call noctilucent (”night shining”) clouds. Formed by ice literally at the boundary where the earth’s atmosphere meets space 50 miles up, they shine because they are so high that they remain lit by the sun even after our star is below the horizon.

Film

Bron:Wired.com

Het is dus een soort van Aurora Borealis/poollicht, iemand iets gezien?
Zou het met de verschuiving van de magnetische polen te maken hebben die zogenaamd rond 2012 zou optreden?

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: