woensdag 15 juli 2009

Tsunamie gevaar in omgeving Nieuw-Zeeland









Vanmiddag is er een tsunamie waarschuwing uitgegaan in Nieuw-Zeeland, nadat er een aardbeving van 7,8 op de schaal van Richter is gevoeld. Nu blijkt alles gelukkig mee te vallen.

"Mensen renden de restaurants uit, verlichting en telefoonverbindingen vielen uit", schrijft de krant op basis van ooggetuigen.

Een inwoner van de plaats Wanaka laat weten dat de beving zo'n 2,5 minuut duurde.

"Ik heb drie jaar in Tokio gewoond dus ik weet hoe zware aardbevingen aanvoelen, maar ondanks dat deze misschien wel 400 kilometer uit de kust plaatsvond was dit wel de zwaarste en langste die ik ooit heb gevoeld."


Bron:Nu.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: