zaterdag 18 juli 2009

NASA verbergt iets?

In de VS heeft NASA een eigen zender, waar men eigenlijk alles vanaf een lancering tot werk in de ruimte door astronauten kan zien. Het zijn officiele NASA beelden, die je eigenlijk nooit in het nieuws ziet. Dankzij deze zender hebben meerdere mensen aangegeven dat ze tijdens de spacewalks van astronauten of andere bezigheden buiten de shuttle, vaak vreemde objecten hebben gezien. Af en toe hoor je de astronauten met elkaar communiceren over de objecten. Nu heb ik een aantal zeer opmerkelijke video's opgezocht en ik wil ze graag met jullie delen. Ik weet niet wat zich daar boven allemaal afspeelt en wat daar boven allemaal rondvliegt etc, maar ik weet wel dat we niet alleen zijn en dit bevestigd het. Nee het is niet allemaal ruimte vuilnis ofzo, dit zijn voertuigen en onbekende objecten die blijkbaar interesse tonen in wat de austronauten daar allemaal uitspoken. Het zijn in ieder geval UFO's in de meest directe betekenis van het woord. De eerste film is erg kort, maar zeer duidelijk. De andere 2 moet je even voor gaan zitten.


Nogmaals ik weet niet wat dat daar boven allemaal is, maar rond zwevend puin is het zeker niet allemaal.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: