woensdag 15 juli 2009

Docus die je zou moeten zien...










Om de zoveel tijd krijg je wel eens wat toegestuurd of in je handen gedrukt, wat je volgens de bron 'Echt moet zien!'. De afgelopen tijd heb ik een aantal linkjes gekregen van wat collega's.
Hier zal ik er 2 bespreken...

Kymatica

Sequel to the Esoteric Agenda, this movie focuses on human and universal consciousness and points out psyche disease that mankind has induced that is creating insane illusion which is the main cause of pain and suffer. Goes deeper into metaphysical aspects and connects ancient hidden myths and history with modern ways of society and political outcome. Explains shamanism, duality, and reality behind DNAs and modern false beliefs. Overall, Kymatica is another excellent movie which attempts to point out the fundamental misconception that humankind are facing today that has resulted in imbalance between planet, nature and species.

Featuring Dr. Bruce Lipton and Henrik Palmgren (Red Ice Creations)

Kymatica kan je zien als een ontwaking van een hele lange slaap.
Je hoort hier eigenlijk geen dingen die je zelf al niet wist, maar het is een hele goede geheugensteun. Het vat eigenlijk alle problemen met ons en de wereld om ons heen samen. Naast dit, komt het ook met de hele simpele oplossing van de problemen.
Het is zeker het kijken waard...



National Press Club

In één van mijn eerdere blogposts heb ik het gehad over The Disclosure Project.
Ik melde wat ze doen en wat hun doelen zijn. Ook gaf ik aan dat zij jaarlijks enkele bijeenkomsten houden om de perss en het volk in te lichten over wat er werkelijk gaande is op gebied van UFO's en andere complottheorïen.

Het is best interessant om te zien, je krijgt nu namelijk een aantal van de mensen achter de meldingen te zien en te horen. Het zijn inderdaad allemaal oud-militairen, NASA-personeel, Luchtverkeersleidingen, etc.
Sommigen van hun nemen ook hun eigen bewijsstukken mee en laten deze ook zien.


0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: