dinsdag 22 september 2009

Weer massale UFO-sighting, nu aan de oostkust VS!

Vorige week is er blijkbaar een massale UFO waarneming plaatsgevonden in de VS. Van Massachusetts tot Virginia was op 19-09-2009 een onbekend vliegend object gespot door duizenden mensen. De plaatselijke Fox nieuwszender deed hier verslag over. Een mogelijke verklaring werd direct door NASA afgelegd, maar veel mensen twijfelen of deze verklaring wel waar is. Bekijk de onderstaande video's.


Film1
Film2


De verklaring van NASA is dus dat het een raket van hun was, die ze destijds aan het testen waren. Heel goed mogelijk, klinkt erg logisch al je het mij vraagt. Buiten het feit dat de oefening die zij op dat moment uitvoerden zich vele kilometers van de sighting plek afspeelde.Maar als ik alles op internet zo lees, dan wordt daar weinig waarde aangehecht door de bevolking. Volgens velen is het een UFO van buitenaardse afkomst. Nu is de vraag dus "Is het wat NASA zei en weigert iedereen om dit te geloven omdat men door al die complottheoriën het vertrouwen in alles wat overheid is of lijkt kwijt is. Of is dit idd een echte buitenaardse UFO?"


Zelf zou ik veel meer filmmateriaal moeten zien voor ik daar mijn conclusie uit kan trekken. Maar zelfs met al het film materiaal in de wereld zal je sommige mensen nooit kunnen overtuigen van het één of andere. Mensen geloven wat ze willen geloven, ondanks het bewijs. Het is volgens mij een soort angst, wat mensen weerhoudt om andere mogelijkheden te kunnen accepteren. Kijk maar naar de beelden die ik hier poste over de massale sightings in China van een maandje geleden. Daar zitten opnames bij waar je geen enkele verklaring kunt bedenken behalve dan dat ze of echt zijn, of van een Scifi film afkomstig zijn. Ookal zegt de nieuwslezer meerdere malen dat dit beelden van mensen zijn die de sightings vast wisten te leggen. Dan nog schrijft men het direct af als onzin. 


Misschien is het ook allemaal wel één grote nationale en internationale hoax,die door verschillende mensen tegelijk over een half continent is uitgevoerd. Hey het kan, je hebt raar volk op deze wereld. Maar waar het mij om gaat is dat veel mensen dit soort zaken, zonder er echt objectief naar te kijken, direct in hun mentale prullenbak gooien en er lacherig over gaan doen. Dit allemaal onder het mom van nuchterheid en logisch en ontwikkeld denken. Ik zie het om eerlijk te zijn meer als bekrompenheid, in mijn ogen sluit men zich dan gewoon af voor andere mogelijkheden. Ik zeg niet dat dit buitenaardsen waren, ik weet niet eens wat er precies gezien is op 19-09-09 in de VS, buiten één vage foto. Wat ik wel weet is dat er iets gezien is door honderden zo niet duizenden mensen, net als in China en India. Ik zeg alleen dat men, in plaats van mensen belachelijk te maken over hun ideeën en denkwijze, zich misschien eens open moet stellen voor andere mogelijkheden. 


Persoonlijk gaat het mij niet eens er om of dit nu wel of niet een NASA experiment was of een UFO van buitenaardse afkomst.Waar het mij om gaat is dat dit soort berichten en de mensen die ze verspreiden, te lang als gekken of 'broodje aap' verhalen worden afgeschilderd. Het is een feit dat er dingen gebeuren en rondvliegen in onze lucht, die wij niet kennen of snappen. Of ze buitenaards, inter-dimensionaal of atmosferisch zijn weet ik niet. Maar dat ze geen weerballon of wat voor smoes dan ook zijn, weet ik wel.


Ik wil alleen weten wat het zijn, ik wil verklaringen en niet de standaard "Het was een weerballon of een zo'n Thaise lampion ofzo ijskristallen" Ik weet hoe een weerballon eruitziet en hoe die zich in de lucht kan bewegen. Ik weet hoe een Thaise lampion er in de lucht uitziet, daar heb ik zelf genoeg van opgestoken in mijn tijd. Ook weet ik nu langzamerhand wel hoe ijskristallen zich bewegen in de ruimte. Een ijskristal komt niet eerst naar je toe, blijft minuten lang stil hangen en schiet er vervolgens weer vandoor met ongekende snelheden. Ik ben geen wetenschapper of geleerde, maar ik ben ook niet achterlijk. Er gebeuren gewoon dingen in ons luchtruim waar wij niks van afweten of wat van onze hand komt. Wat het is, mogen zij mij dan uitleggen. 


Wordt het niet eens tijd, dat dit soort berichten wat serieuzer aangepakt worden door de media, in plaats van de eeuwige mysterieuze X-Files aanpak? Dit zijn zaken die momenteel echt gebeuren, dienen ze dan ook niet met enige serieusheid aangepakt te worden? Ik weet dat we momenteel in een krediet crisis zitten, ik snap nog steeds niet hoe we in een crisis kunnen zitten door iets wat we zelf bedacht hebben en eigenlijk geen waarde heeft, buiten die waarde die wij het zelf geven. Ook weet ik dat het we momenteel met een griepvirus te maken hebben. Maar is dat reden genoeg om dit soort 'onverklaarbare' zaken gewoon aan de kant te schuiven? Ze zijn alleen onverklaard, omdat de meeste mensen er geen tijd in willen steken om het te verklaren. Alleen zo blijft iets onverklaard...

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: