zondag 20 september 2009

Aarden en gidsen...

In de afgelopen 14 a 15 uur is er een hoop voor mij veranderd. Ik heb het idee dat ik een stuk meer bewust geworden ben van mezelf en de wereld om mij heen. Gisteravond heb ik, met begeleiding luisteraars en medewerkers van Utopia Radio , mezelf leren aarden. Het is één van de meest intense spirituele gebeurtenissen die mij in de afgelopen 2 a 3 weken is overkomen. Na geaard te zijn voelde ik dat ik veel opener stond dan ooit tevoren. 
Deze heerlijke avond werd nog eens beter door een meditatie waar ik aan meedeed om zo mijn gids te leren kennen. Ik wist wel dat ik, net als iedereen, één had. Maar ik had haar nooit ontmoet en wist haar naam dus ook niet. De meditatie van gisteren heeft daar verandering in gebracht. Haar naam is Gabriella en in een ver vorig leven, de laatste keer dat we samen waren op aarde, waren wij geliefden. Het was voor Christus, maar het voelde eigenlijk meer middeleeuws aan. Maar als ik om me heen keek, leek het net of ik in één of  futuristische plek was. Nou is futuristisch niet echt het juiste woord, meer fabelachtig dan futuristisch.

Na dit allemaal meegemaakt te hebben, besloot ik te gaan slapen. Ik weet dat ik over Gabriella en mijn vorige leven heb gedroomd, maar ik kan me de details niet herinneren. Zelf heb ik besloten hier in verder te gaan, ik vermoed namelijk dat het belangrijk is voor mijn ontwikkeling hier op aarde. Ik heb namelijk dankzij deze ervaring een hoop negatieve energie weten los te laten en ook een aantal angsten. Maar daar ben ik nu van af en hoop dit vaker te kunnen doen de komende tijd.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: