donderdag 3 september 2009

Japanse first lady had UFO ervaring!

Het valt me op dat er de laatste tijd steeds meer ufo verhalen vrijkomen. Nu één met een wat meer politiek tintje. De first lady van Japan blijkt namelijk eens bezocht te zijn door buitenaardsen.

TOKYO - De aanstaande Japanse premier mag dan de bijnaam "de Alien" hebben, maar zijn vrouw zegt een buitenaardse ervaring te hebben gehad.

"Terwijl mijn lichaam lag te slapen, reisde mijn ziel mee met een driehoekige UFO naar Venus", schreef Miyuki Hatoyama in een boek dat vorig jaar werd gepubliceerd.

"Het was een prachtige omgeving en alles was mooi groen."

Miyuki, 66 jaar oud, omschreef haar buitenaardse ervaring, die zo'n 20 jaar geleden plaatsvond, in het boek getiteld "De vreemde dingen die ik heb meegemaakt".

Nadat zij ontwaakte, schreef de nieuwe First Lady, vertelde zij haar toenmalige man dat ze naar Venus was geweest. Hij drukte haar op haar hart dat ze vermoedelijk gewoon had gedroomd.

"Mijn nieuwe man heeft een geheel andere denkwijze", schreef ze. "Hij zou zeker hebben gezegd dat hij het geweldig had gevonden".

Yukio Hatoyama, de 62 jarige rijke kleinzoon van een voormalig premier, kreeg al eerder de bijnaam "de Alien" vanwege zijn aparte ogen.
Bron: Reuters, Niburu.nl

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: