vrijdag 11 september 2009

Even een update...

Sinds woensdag is het nogal stil hier, maar dat heeft een reden...
Ik heb een hele aparte week achter de rug, die op maandag avond begon. Dinsdag was een hele fijne en surrealistische dag voor mij. Alles verliep in een sprookjesachtige waas voor mij. Heb ook begrepen dat ik de hele dag heel sereen overkwam volgens mensen die ik gesproken heb. Maar later iets meer over die magische dinsdag. Woensdag hadden we bezoek van hele goede lieve vrienden. We hebben het over van alles en nog wat gehad en we zijn een stuk dichter naar elkaar toe gegroeid sinds woensdag. Gisteren was een aparte dag...

Ik werd gisteren vreemd wakker, een beetje geïrriteerd maar nog wel heel in vrede met alles en iedereen. Ik voelde me wel, als of iemand mij op één of andere manier had beledigd of zo. Geen idee wat dat inhoudt. Ook was ik de hele dag erg moe, als of ik een marathon had gerend op volle snelheid. Naast deze bijzondere dagen, lijkt er ook iets gaande te zijn in de ufo wereld. Ik hoor en lees namelijk veel signalen dat er iets gaande is, maar men weet niet precies wat. Men weet ook niet hoe ze dit moeten melden blijkbaar, anders hadden we al meer gehoord. Ik weet niet precies wat er gaande is, maar volgens sommige bronnen is het iets groots. Ik lees en hoor geruchten, dat zich hele bijzondere dingen afspelen in het verre oosten.

Zelf heb ik ook het idee dat er zich meer afspeelt momenteel, dan dat er gespot wordt. Ik lees namelijk letterlijk dagelijks nu nieuwe meldingen. Geen massale dingen zoals in China en India, maar onverklaarbare dingen. Vreemde lichten over heel de UK, formaties in de VS, Streken in het Middellandse zee gebied die met meerdere meldingen komen. Vooral het verre oosten lijkt een nieuwe hotspot te zijn geworden de afgelopen maanden. Wat er gaande is weet ik niet, maar ik zal het zeker bij gaan houden en hier posten.

Ook zie ik iets "vreemds" gebeuren bij de grote media...
Ik zie steeds meer berichten de afgelopen maand verschijnen, over onverklaarbare gebeurtenissen, wezens en objecten. Nu weer bijvoorbeeld dat bericht over dat mysterieuze object waar de ruimteveer voor moest uitwijken. Of dat er ufo's gespot zijn in China tijdens de zonsverduistering van afgelopen zomer. Er zijn jammer genoeg nog steeds geen berichten over de meldingen van 20 augustus. Maar het lijkt erop dat de grote media steeds meer in begint te zien dat ze dit soort zaken niet langer kunnen verzwijgen of niet melden. Ze beginnen te zien dat de mensen er toch achter komen, als ze er naar zoeken.

Sinds dinsdag heb ik ook steeds meer het gevoel, dat we aan de vooravond staan van iets groots. Ik weet niet of dit puur komt door de geweldige uitzending van Binnenstebuiten live radio, of dat het ergens anders door komt. De afgelopen dagen voel ik me ook anders, veel gelukkiger en opener dan voorheen. Ik maak me minder druk om dingen en bekijk alles met een positieve blik. Wat het dus ook is, van mij mag het iedere dag zo zijn. Ook heb ik deze week iemand van een heel groot probleem in zijn leven af mogen helpen, dat probleem was zijn eigen ego.

Deze persoon had wat last van zichzelf, heel onzeker over zichzelf, gefrustreerd, veel gepest vroeger enzovoort. Ik raakte met die persoon aan de praat en wist hem uiteindelijk van  veel van zijn angsten af te praten. Hij is er nog niet helemaal van af, maar hij snapt het nu tenminste. Hoe het zit met het ego en wat het nou precies is en hoe het werkt volgens mij. Tijdens het gesprek, had ik ook steeds het gevoel dat ik zijn emoties van achter mijn PC kon voelen, het gesprek ging via msn. Ik voelde hem bijna janken wanneer ik hem iets vroeg of een stelling over zijn situatie maakte. Ik voelde zijn blijdschap haast ontploffen toen hij begreep wat ik hem uitlegde. Ik heb nog nooit zo'n intense avond gehad met een voor mij vreemde.

Na het gesprek bedankte hij mij, maar ik heb hem toen ook bedankt voor deze ervaring. Terwijl ik hem probeerde te helpen, hielp het gesprek mij om bepaalde dingen in mijn leven onder de loop te nemen en duidelijker te zien en te begrijpen. Dus terwijl hij geholpen werd, werd ik dat ook. Vreemd hoe een week kan verlopen...

2 reacties:

Anoniem zei

Ik lees dit net voordat ik besluit om nu écht te gaan slapen, dus zal het helaas kort houden (ook omdat ik al half slaap) Ik wil je ff morele steun sturen, en je aan moedigen door je te vertellen dat ik je verwondering herken, dat ik dat nog kleine groepje dapperen die zich open durven en kunnen stellen voor bewustwording en acsentie, langzaam zie groeien, en steeds vastberadener worden. Dat gevoel van innerlijke vrede en balans en rotsvast vertrouwen in de uitkomst van waar de mensheid op af koerst..ook steeds meer mensen om me heen die daar positief op reageren..wat gebeurt er toch veel en het lijkt wel of iedere poging van de Duisteren (om dat maar even vaag te houden) de handlangers van de Moloch (nog altijd vaag :)de krachten die baat hebben bij een mensheid die zich laat leiden door angst en verdeeldheid, dat deze pogingen de mensheid klein te houden alleen maar bijdraagt aan het ontwaken van het Hoger Bewustzijn..ik zie ook alles steeds scherper, het is voor Lichtwerkers zo'n verademing dat je niet langer het gevoel hebt dat je een ziende bent tussen blinden..steeds meer mensen worden wakker (letterlijk! als ik nu niet ga slapen en maar door ratel..Heb het goed vriend..welterusten (voor nu)

De Republiek zei

Dankje wel voor de mooie woorden en het is inderdaad waar dat ik me met de dag verder ontwikkel, zoals jij meldt.
Ook gaat dit met de dag sneller heb ik het idee.
Het kost me nu minder moeite dan in het begin.

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: