zaterdag 26 september 2009

En de wereldwijde UFO-sightings blijven maar komen...

Het is haast niet bij te houden hoeveel nieuwe massale sightings er de laatste weken bij komen. Momenteel lijkt het net of er iedere 2 dagen wel iets nieuws gebeurt. Naast China, India, Polen, Mexico, de VS en Suriname worden nu ook landen als Wit Rusland en Libanon nu ook bezocht door UFO's. Wederom hebben we het hier niet over 1 of 2 mensen die iets hebben gezien, maar honderden, zo niet duizenden die iets in de lucht hebben gezien en er foto's of films van hebben gemaakt. Daarnaast worden deze sightings door het nationale nieuws, in die landen, behandeld. Ik snap echt niet waarom deze dingen niet hier worden gemeld. Dit vind ik toch wel onder de categorie nieuws vallen.


Klik hier om de foto's van de ufo's in Libanon te bekijken.
Klik hier om het Engelse bericht over de UFO's in Libanon te lezen.
Klik hier voor het bericht over Wit Rusland


De andere landen heb ik hier al gepost, die berichten kun je terugvinden in het berichten archief.
Maar wordt het niet eens tijd dat er serieus wordt omgegaan met deze gebeurtenissen in plaats van ze te behandelen als grappen en onzin? Buitenaardse of niet, er gebeuren dingen die niemand begrijpt. Waarom worden die zaken niet serieus onderzocht?

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: