maandag 14 september 2009

Suriname ziet ze vliegen?

Het blijkt dat er momenteel in Suriname zo veel ufo-meldingen binnenkomen, dat er een 24 uurs telefonisch meldpunt is gestart om al deze meldingen op te kunnen vangen.


UFO sightings in Suriname prompt creation of hotline


Jadyn Cassidy
A rash of recent UFO sightings that have caused concern amongst residents of Suriname, South America, has prompted the creation of that nation's first 24-hour UFO hot-line in Paramaribo, the country's capital city. The hot-line will take down details of all sightings of UFOs and then investigate if need be.

One recent UFO sighting that gave impetus to the establishment of this hot-line occurred around two months ago and was reported by the 'Netherlands World Radio Service':


'A most remarkable observation was the one which transpired on July 19. That evening three UFOs (Unidentified Flying Objects) flew over Paramaribo and many people saw them. Sham Binda sat with some visitng tourists in his car when a child he was with pointed to the lights. "The boy saw the lights move and claimed that they were UFOs. I thought he was joking. Only when I turned my gaze to the sky I saw a strange yellow light and when I looked further, I saw three, "said Binda.'
'The beams were quite large and flew in formation, according Binda. UFO reports are so frequent that recently a UFO hot-line was established in Paramaribo.'
Paranormal personality Michael Cohen, noted that 'It is hardly surprising that Suriname experiences such a high level of UFO activity, due to that country's proximity to North East Brazil. It is believed an exit and entrance to a significant galactic highway exists near the city of Fortaleza. Aliens both from this galaxy, such as the group commonly referred to as  'Greys' and from other galaxies, such as the Axthadan race from Andromeda are using the 'highway exit' to come into and go out of Earth's atmosphere.' 
Bron: All News Web  




 De laatste maanden worden er steeds vaker UFO's boven Suriname waargenomen. En vaak worden de waarnemingen op verschillende plaatsen gedaan. Het aantal meldingen is zo hoog dat er kort geleden een UFO meldpunt in Paramaribo is opgericht.
Eén van de meest opmerkelijke waarnemingen is die van 19 juli. Op die avond vlogen er drie UFO's (Unidentified Flying Object) boven Paramaribo, die door meerdere mensen gezien zijn. Sham Binda zat met een aantal toeristen in de auto toen één van de jongens naar de lichten wees. “De jongen zag de lichten bewegen en beweerde dat het UFO’s waren. Ik dacht dat hij een grapje maakte. Pas toen ik mijn blik op de hemel richtte zag ik een vreemd geel licht en toen ik verder keek, zag ik er drie”, vertelt Binda.
De lichtbundels waren redelijk groot en vlogen op formatie, volgens Binda. Hij heeft ook een foto kunnen maken. “Ik zag eerst op mijn camera een heel klein stipje, maar pas op mijn computer zag ik een vreemd object. Je ziet duidelijk dat het geen vliegtuig kan zijn.”
MUST is eerste UFO meldpunt in Suriname
Tanya Wijngaarde heeft onder andere naar aanleiding van de melding van 19 juli het eerste Surinaamse UFO meldpunt opgericht. Dit onafhankelijke ‘Meldpunt UFO’s boven Surinaams Territorium’ (MUST) heeft tot doel de meldingen van vreemde luchtverschijnselen boven Suriname in kaart te brengen, en waar mogelijk te onderzoeken”, zegt Wijngaarde.

“Er zijn de laatste twee maanden vijf meldingen binnengekomen. Na de melding volgt een gesprek met de waarnemer. Daarna worden alle mogelijke gangbare verklaringen onderzocht. Pas als een verschijnsel niet verklaard kan worden uit bekende voorwerpen of fenomenen, kan het worden aangeduid als UFO”, aldus Wijngaarde.
Meer tussen hemel en aard
Binda is ervan overtuigd dat er meer tussen hemel en aarde is. Hij heeft geen moment getwijfeld aan wat hij heeft gezien. “Ik vond het geweldig om het te zien”, aldus Binda.

Bron: Radio Netherland World Service

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: