zaterdag 12 september 2009

E-mail contact met buitenaardsen?

Ik wilde eigenlijk dit weekend een soort van drieluik posten over parallelle werelden en de theorieën daar omheen. Maar ik heb besloten dit naar ergens volgende week te schuiven, omdat ik eigenlijk nog veel moet doorlezen daarover, voordat ik er over kan schrijven. Maar niet gevreesd ik heb wel iets anders voor jullie!

Tijdens de uitzending van Binnenstebuiten Live Radio, hoorde ik over een manier waarop men zelf via e-mail contact kan hebben met buitenaardsen. Ik heb het even opgezocht en dacht dat het wel een leuk idee is om het ook hier te posten.

9 stappen om met buitenaardse te communiceren via de mail!

Voor diegene die niet zo sterk zijn met engels is hier de samengevatte vertaling.

1. Zet de PC aan en activeer internet.
2.Open je e-mail en maak een nieuwe mail en adresseer het naar jezelf met de titel/het onderwerp "Space Visitors"
3.Breng je duim en wijsvinger van beide handen samen en begin je meditatie.
4.Tik in je mail: RELAY RELAY RELAY WELCOME SPACE CRAFT YES(Stuur de mail nog niet op!)
5.Stuur al je hoop, liefde en verwondering naar het schip.Open je zelf helemaal voor het schip. Als je dit goed doet, ontstaat er een connectie tussen jou en hun schip.
6.Bereid je voor om je bovenzinnelijke waarneming attributen op te laten laden door het schip.Wacht op de boodschap die zij je sturen.(Zorg dat je bij deze stap je duimen en wijsvingers niet meer tegen elkaar aan hebt, kan het signaal verstoren.)
7.Tik het bericht wat je van hun krijgt in je mail en stuur het naar jezelf toe.
8.Stuur een kopie van je mail naar harmless@earthcontact.net en geef toestemming dat deze gedeeld mag worden met anderen.
9.Als je deze stappen vaker herhaalt en er beter in wordt, kan je op den duur om advies en begeleiding vragen aan hun.

Dit zijn nou de 9 stappen die het voor ons mogelijk zouden moeten maken om direct contact met buitenaardsen te hebben via de mail.
Ik zal het binnenkort ook eens uitproberen, eens kijken wat daar uitkomt.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: