dinsdag 15 september 2009

2012 en het paranormale, mijn kijk erop...

Gisteravond heb ik na een discussie onderwerp op Binnenstebuiten live radio over 2012, eens nagedacht over wat ik denk wat gaat gebeuren. Zelf heb ik hier redelijk wat onderzoek naar gedaan, niet zoveel als de echte experts, maar in mijn ogen goed genoeg. Genoeg om voor mezelf een conclusie te trekken waar ik mee kan leven.


Wat mij altijd opvalt is dat ik maar heel weinig mensen hoor over wat we precies mogen verwachten en wanneer dit gaat plaatsvinden. Zelf stel ik deze vragen niet meer, dat deed ik in het begin wel en maakte me daar wel druk over. Niet normaal ook lijkt me als je te horen krijgt dat de wereld dan eindigt, wat niet waar is. Maar tegenwoordig maak ik me daar echt niet meer druk over. Niet omdat ik niet meer in 2012 geloof, maar meer omdat ik het vermoeden heb dat daar helemaal verkeerd naar gekeken wordt. 


Ik denk dat wat nu ieder jaar gebeurt, bevingen, orkanen, hitte golven, overstromingen, etc, dat deze dingen ieder jaar erger zullen worden. Met als top 2012. Na deze cyclus, daarna zal alles weer van voren af aan beginnen. Ik denk dus wel dat we nog wat nare tijden tegemoet zullen gaan voor 2012, maar dat het wat overtrokken wordt momenteel. Er zullen zich dus meer overstromingen en andere natuurlijke rampen plaatsvinden over de hele wereld. De aarde zit volgens mij namelijk in een cyclus van afronding en voorbereiding op een nieuwe cyclus. Met zo'n verandering komen ook dingen als aardverschuivingen, vulkanisme en overstromingen om de hoek kijken. 


Jammer genoeg zou dit ook kunnen betekenen dat er mensen het leven laten. Maar ik blijf erbij dat het allemaal uiteindelijk mee zal vallen. Dat gebeurt nu ook, dus dan ook. Maar dan iets intenser. Dat zeg ik niet omdat ik iets meer weet dan de rest of omdat iemand met verstand van zaken dit mij verteld heeft. Dat is de conclusie die ik zelf heb getrokken na de informatie verwerkt te hebben die ik gelezen, gezien of gehoord heb.


Ik denk namelijk dat het hele proces van globaal warming en klimaat veranderingen grotendeels een natuurlijk proces is die zich om de zoveel duizenden jaren herhaalt. Wij versnellen het nu echter door onze manier van leven, maar het is over het algemeen een natuurlijk proces. Je weet wel dat hele ijstijd en opwarming van de aarde gedoe. De aarde gaat een periode van ijs door, dan smelt het ijs en duizenden jaren laten volgt weer een tijd van ijs. Ik zie het ook meer als een soort van seizoen verandering voor de aarde. Maar dan van hele lange seizoenen, zo moet je het denk ik ook zien denk ik. En net zoals wij de mens ons voorbereiden op onze bekende seizoenen, lente, zomer, herfst, winter, zo moeten we ons voorbereidebn op wat de komende 3 jaren gaat komen. Maar ik blijf erbij, dat het volgens mij heel erg zal meevallen en het gewoon een kwestie van aanpassen zal zijn en voorbereiden op.


Naast het klimatologische aspect, gaat er ook veel veranderen op het spirituele aspect. Als er echt zoveel gaat veranderen, zowel qua magnetische velden, als in de polen en dergelijke, dan zal dat ook veel effect hebben op onze energie. Men kan niet door zoveel energie veranderingen gaan zonder daar effect van te voelen. De energieën veranderen op dit moment, dat voel je gewoon. Ze voelen met de dag "intenser"als of het oploopt of zo. Als of de aarde idd sneller pulseert. 


Zelf ben ik altijd erg gevoelig geweest voor energie. Ik ben altijd iemand geweest die een reactie krijgt van rondstromende energie. Of dit nou door middel van stemmingswisseling, of door huid irritaties en lichamelijke klachten kwam, ik reageerde altijd op de energie om mij heen op dat moment. Dit heb ik nu nog, maar nu ben ik me er van bewust. Vroeger dacht ik gewoon dat er geestelijk iets mis was met mij, maar na onderzoek bleek dit niet het geval te zijn. Ik ben wat ze noemen hypergevoelig voor mijn omgeving en de stemming op dat moment. Nu ik me er van bewust ben, begin ik er ook gebruik van te maken en het te "trainen" zoveel ik kan.


Ik zie mezelf niet als heldervoelend of wat dan ook, daar heb ik niet de juiste kennis of ervaring voor. Wat ik heb is een normale uitbreiding van mijn zintuigen, die IEDEREEN bezit. Alleen de meesten doen er niks mee of willen er niks mee doen. Het is niet bovennatuurlijk of zweverig of "magisch". Paranormaal, bovennatuurlijk en magisch zijn luie verklaringen die wij mensen aan dingen hebben gegeven die we niet snappen. Terwijl die zaken net zo natuurlijk zijn als de wind, regen en zon. Wij zijn alleen het alleen allemaal vergeten, of hebben het verdrongen. Er is niets boven het natuurlijke, alles is natuurlijk. Maar omdat we het niet kunnen verklaren geven we er iets mysterieus aan.

Ik vermoed dan ook dat in 2012 zich, naast al die bevingen etc, een situatie zal voordoen. Een situatie die ons in de gelegenheid zal stellen, om weer in contact te komen met ons echte zelf. Die zelf die wel in contact staat met het natuurlijke. Niet alleen de bomen, de wind en de zee, maar ook de levensenergie die bestaat in alles wat is. Had George Lucas dan toch gelijk met The Force?!

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...

Oude berichten: