woensdag 3 maart 2010

Zonnedip?

Ik lees net een interessant bericht op niburu.nl, die vertelt over een blijkbaar opzienbarende gebeurtenis die momenteel gaande is met de zon. Volgens het bericht is er iets gaande met de zonneactiviteit. Normaal gesproken dient die in deze fase geleidelijk te stijgen. Maar momenteel zakt de activiteit van de zon, sinds de laatste 4 dagen, iedere dag rond hetzelfde tijdstip. Rond 07:05 en 07:30 uur komt de zonneactiviteit in een soort dip terecht. Waar dit door komt is onbekend. Nu hebben ze bij niburu.nl een aantal grafieken die bewijs leveren hier voor. Nu ben ik geen deskundige op dit gebied, maar ik moet zeggen dat dit opzienbarend klinkt. Is het een natuurlijk fenomeen, is er iets gaande met de zon of  is er gewoon iets gaande met het meetapparatuur die hiervoor gebruikt wordt?


Lees het hele bericht hier...


Ik ben in ieder geval best benieuwd wat hier achter zit.





0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...