zaterdag 6 maart 2010

Opmerkelijke UFO beelden van 2010 (tot nu toe)

Ik heb besloten om een lijstje te maken van de meest opmerkelijke recente beelden waarop UFO's lijken te zijn vastgelegd. UFO's lijken het zeker te zijn, maar of ze ook buitenaards zijn is weer een andere vraag. UFO betekent namelijk niet per direct buitenaards, het betekent niet meer dan onverklaarbaar, niet identificeerbaar of onbekend.


Film 1:
Vreemde lichten boven wat lijkt op een soort van meer of natuurgebied, waar dit precies is gefilmd weet ik niet. Velen zullen waarschijnlijk zeggen dat dit een vliegtuig is of een ballon, dat kan. Maar ik betwijfel het. Tenzij het een test is van een voorheen onbekend vliegtuig of experimentele weerballon of zo.


Film2:
Een nieuwsuitzending van een Chinese nieuwsprogramma, waar ze het precies over hebben weet ik niet. Maar het lijkt toch om een vreemd vliegend object of licht te gaan.


Film3:
Er is duidelijk een object in de lucht te zien en knipperende lichten die van kleur veranderen.
Wat het is, weet ik niet. Om heel eerlijk te zijn heb ik toch een vaag vermoeden dat het hier om CGI gaat.

Maar ik kan het niet 100% bevestigen, vandaar de post.


Film4:
Vreemde lichtshow in de lucht boven Rome.


Film5:
Nieuwsuitzending uit Taiwan, het betreft hier een groep onverklaarbare lichten in de lucht.


Film6:
Nieuwsuitzending uit Columbia, blijkbaar zijn er vele getuigen geweest bij deze melding.


Film7:
Drie lichten in de lucht vormen een driehoek in Rusland.


Erg interessante filmpjes en een aantal kan ik niet verklaren met CGI of Thaise ballonnen.
Anderen twijfel ik over, maar kan ik met mijn kennis over CGI niet debunken.

Wat het ook is, het is wel erg vreemd.


Hier nog een interessant filmpje over de UFO meldingen in de UK.
Er worden hier documenten en gevallen van UFO-meldingen besproken.
Genoeg beelden en stof om je mee te vermaken en om je aan het denken te zetten.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...