zaterdag 6 maart 2010

Piramide UFO boven China en vreemde gebeurtenissen boven N-Brabant?!

In het volgende filmpje zien we een grote piramidevormige UFO met dit keer een kleiner object die er omheen vliegt. Velen noemen dit de meest duidelijke opname van een UFO ooit, anderen noemen dit gewoon hele grote vliegers. Voor mij lijkt het veel op de piramide vormen die in 2009 boven Moskou en boven de UK gespot werden. Waar men wel volgens berichten over eens is, is dat dit geen CGI is. (Computer Generated Images)


Zelf kan ik ook niet echt bevestigen of ontkennen of dit CGI is. Ik kan in ieder geval de gebruikelijke kenmerken niet ontdekken die zouden aantonen dat het CGI is. Ondanks dat ik best wel wat kennis over dit soort zaken heb, kan ik dit niet ontkrachten of bevestigen. Iemand die meer ervaring met CGI heeft en dat wel kan, vraag ik om dit ook aan te tonen. Ik vond het zelf wel interessant genoeg om te posten.


BEELDEN


Naast dit lijkt er ook in Nederland iets vreemds gaande te zijn. "vliegtuigen" die zomaar in het niets verdwijnen of achterstevoren rond vliegen en vreemde chemtrails achter laten. Wat dit precies is, weet ik ook niet. Maar dat er iets speelt is wel duidelijk gezien de vele meldingen van dit fenomeen en de meldingen van straaljagers en ander militair materiaal na deze gebeurtenissen.


Het grappige is dat ik de afgelopen week vergelijkbare vreemde wolkformaties in de lucht heb gezien in Groningen, maar er verder niet bij stil heb gestaan wat het zou kunnen zijn. Ringvormige wolkformaties, afgebroken chemtrails en ik meende vorige week chemtrails te zien ontstaan waar geen vliegtuig bij te zien was. Als of een onzichtbaar vliegtuig ze aan het maken was. Maar het was een hele zonnige dag. het kan dus ook gewoon zo zijn dat ik door de zonlicht en reflectie het vliegtuig niet kon zien. Ik heb van deze dingen geen melding gemaakt, omdat ik er eigenlijk niet verder bij stil heb gestaan. Het is in ieder geval toevallig dat vergelijkbare dingen ook boven N-Brabant zijn gespot.



0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...