woensdag 17 maart 2010

Piramide UFO nu ook in Colombia?!

Na Moskou, de UK en China, lijkt Colombia het volgende station geworden te zijn van de piramide UFO. In onderstaande beelden zie je 1 grote piramide UFO met een aantal kleinere er omheen. Om heel eerlijk te zijn twijfel ik wat over dit filmpje, het ziet er allemaal net verdacht genoeg uit om bij mij alarmbellen te laten rinkelen. Maar de audio lijkt te kloppen met de beelden en beschrijft het voorwerp en wat het doet, ja ik spreek Spaans. Maar iets zit me niet helemaal lekker bij deze beelden. Ik weet niet of dit komt omdat ik vermoed dat ze nep zijn of omdat ze echt zijn en ik het gewoon niet kan of wil bevatten. Wat het ook is, ik vond het interessant genoeg om te posten. Maar in ieder geval weer een piramide UFO, dat op zichzelf is al interessant.


BEELDEN

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...