woensdag 13 januari 2010

Zo dat jullie het de volgende keer niet vergeten....

Ik zag net een interessante stuk tekst op de site van www.star-people.nl staan die ik graag met jullie wil delen.
Niet om mensen argwanig of bang te maken, maar puur om alvast te laten weten wat er binnenkort allemaal gaat gebeuren en waarom. Niet om angst te wekken of paniek te zaaien, maar om te informeren.
Zodat jullie niet in de volgende leugen trappen. Ik wens jullie veel plezier en begrip bij het lezen toen.

STRAKS NIET ZEGGEN DAT JE HET NIET WIST!

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...