woensdag 20 januari 2010

Japan komt met bewijs voor leven op de maan?

Volgens het volgende bericht zou de Japanse ruimte organisatie (JAXA) met bewijzen gekomen zijn die bevestigen dat de maan helemaal niet zo levenloos is als o.a. NASA ons wil doen denken. De theorie dat NASA de wereld al lang voor de gek houdt als het aankomt op buitenaards leven is niet nieuw en Japan is niet de eerste die dit beweert, meerdere organisaties uit verschillende landen beweren dit. ( India deed dit aan het eind van vorig jaar nog) Maar nu beweren sommigen dat JAXA beeldmateriaal heeft uitgegeven dat aantoont dat er degelijk meer op de maan is dan dat wij weten. Nu heb ik alleen het volgende vage bericht gevonden en de volgende beelden. Maar niet zoals het bericht zegt op de site van JAXA of iets dergelijks. Ik zeg niet dat dit waar is of onwaar, maar echt hele sterke bronvermelding kan ik nog niet vinden. Ieder moet voor zichzelf uitmaken wat men hier van vindt. Ik kan tenminste niks vinden op de officiële site van JAXA hier over.


Bericht over Japanse bewijzen voor leven op de maan!
Beelden Japanse bewijzen voor leven op de maan!


Nogmaals wil ik heel duidelijk zeggen, dat buiten dit bericht er niks echt officieel te vinden is op het moment. Maar wat niet is kan nog komen. Mocht dit legitiem te zijn, dan zijn er heel wat mensen die heel wat dingen mogen uitleggen aan de wereld bevolking. Blijkt dit te zijn waar het op lijkt, nep dus, dan zal iemand binnenkort wel met een verklaring komen, of een bekentenis. Mocht het tenminste genoeg publiciteit krijgen. We wachten het af...

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...