donderdag 28 januari 2010

Volledige disclosure binnenkort?

Is het jullie opgevallen, dat de laatste weken steeds opener wordt gesproken over de mogelijkheid van buitenaards leven? Niet alleen dat, maar ook over het bestaan van UFO en over het feit dat we bezocht worden door hun. Steeds meer zie en lees ik over dat de wetenschap opener staat voor het idee, steeds vaker lees ik over "officiële bronnen" die open staan voor de mogelijkheid.  Wat voorheen als flauwekul en onmogelijk werd gezien, wordt steeds meer als een mogelijkheid gezien. Steeds meer vreemde gebeurtenissen spelen zich af in de ruimte en hier op aarde, die niet meer door de gebruikelijke onzinnige smoesjes verklaard kunnen worden.


Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat de volledige disclosure echt niet meer lang op zich zal laten wachten, laten we het zo zeggen dat ik het raar zou vinden als we niet voor de komende lente ingelicht zijn over buitenaards leven en dergelijke zaken. 


Enkele voorbeelden van dit soort berichten zijn de volgende:


The Guardian
The Telegraph
The News Scientist
Astronomy.com
Yahoo.com

Of ben ik de enige die het gevoel heeft dat de laatste voorbereidingen worden getroffen voor totale disclosure? Ik denk ook niet dat men dit wil doen, maar meer dat men binnenkort geen andere keuze heeft. Volgens mij is het bijna zo ver, er gaan de komende dagen, weken, maanden dingen gebeuren waardoor men er niet meer om heen kan. Volgens mij weten ze dit ook en kunnen ze binnenkort niet anders dan een volledige disclosure laten plaatsvinden.



0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...