donderdag 14 januari 2010

Een perfecte storm van ziektes, mogelijk door Haïti aardbeving?

En zo begint het volgende hoofdstuk van de grote "Iedereen moet gevaccineerd worden! " opera.
Of tenminste zo voelt het als ik dit volgende bericht om CNN.com lees. Volgens het bericht kan de ramp in Haïti voor een ware "Perfect storm" van ziekte en verderf. Ik denk dat we niet op moeten kijken als we straks toch allemaal weer aan de vaccinatie moeten.


Perfect storm van ziekte


Laten we dus hopen dat het allemaal mee valt qua ziekte verspreiding, heb namelijk weinig behoefte aan een prik in mijn arm. Dan heb ik het niet over de prok zelf, maar wat ze er inspuiten.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...