vrijdag 1 januari 2010

Wat was en nog gaat komen

Voor ik begin met mijn blogje, wil ik eerst iedereen een gelukkig nieuw jaar toewensen en ik hoop dat we allemaal een beetje wijzer en toleranter worden het komende jaar. Laat je licht schijnen mensen, nu is de tijd om het te doen. Als je daar éénmaal mee begint, wil je niet meer anders leven.


Het afgelopen jaar was heel belangrijk voor mij, afgelopen jaar ben ik voor het eerst in mijn leven bezig met echt te leven. Te leven zoals ik wil en te leven op een manier dat goed voor mij en de mensen om mij heen is. De jaren hier voor waren meer op automatische piloot en mede dankzij enkele persoonlijke gebeurtenissen, ben ik een hoop van die herinneringen van de jaren voor 2009 kwijt. Mensen, gebeurtenissen en situaties die ik beleefd heb en gekend heb ben ik kwijt. Misschien voor altijd, misschien ook niet. Ik maak me er ook helemaal niet druk over, het komt vanzelf wel weer terug of niet. Ik weet nu beter wie ik ben en wat ik wil uit het leven en dat is niet veel, gewoon gelukkig zijn. De rest vind ik niet meer interessant. (Geld, aanzien, status)


Niet alleen op persoonlijk gebied was 2009 een groot jaar voor mij, maar ook op wereld niveau was 2009 een jaar die ik het beste kan beschrijven als "het startschot". 2009 was een jaar waar de wereld in economisch verval raakte. Ik vind het nog steeds ontzettend komisch en ironisch dat we ons leven zo kunnen laten leiden door dingen die eigenlijk niet bestaan. Het was een jaar waar grote spirituele en wetenschappelijke doorbraken hebben plaatsgevonden (Wubbo Ockles Theorie) en het jaar waar steeds duidelijker werd dat we zeker niet alleen zijn in deze realiteit van bestaan en dat ons perspectief niet is wat wij denken dat het is. 


Op de valreep van het eind van 2009 zijn er nog een aantal grote dingen gebeurd. Blijkbaar zijn de UFO waarnemingen tijdens de kerstdagen en oud en nieuw in intensiteit gegroeid. Misschien was dit wel HUN manier om de jaarwisseling en kerst te vieren. Voornamelijk landen als Japan, Italië, de VS, China en Rusland, stonden op de kaart bij onze buitenaardse broeders. Over de hele wereld worden vreemde lichten en objecten in de lucht gespot, maar nog steeds is dit blijkbaar niet interessant genoeg om wereldwijd er op het nieuws over te hebben. Blijkbaar zijn het nog steeds allemaal Thaise lampionnen, ijskristallen en moerasgassen. 


Naast deze gebeurtenissen, hadden we het afgelopen jaar te maken met vreemde licht-fenomenen in Noorwegen. Deze werden blijkbaar door de Russen en hun Star Trek achtige wapens veroorzaakt, tenminste dat is de officiële verklaring. Wat het nu echt was of is weet blijkbaar niemand. Maar als de Russen raketten hebben die een soort van Wormhole-achtig spektakel kunnen veroorzaken, dan vraag ik me echt af wat voor technologie ze nog meer hebben.


2009 is ook het jaar waar de voorspelling van Werner von Braun wederom uit lijken te komen. 
Wernher Magnus Maximilian Freiherr von Braun (Wirsitz (Posen), 23 maart 1912 – Alexandria (VirginiaVS), 16 juni 1977) was één van de leidende figuren bij de ontwikkeling van rakettechnologie in Duitsland en de VS. Hij zei ooit dat er 3 grote false flag operaties zouden gaan gebeuren, die bedoeld zijn om het volk te onderdrukken en manipuleren. De eerste zou The War on Terror zijn, zoals we weten begon die op 11 september 2001. De tweede zou The War on Asteroids zijn wat blijkbaar afgelopen woensdag "stilletjes" is begonnen toen de Russen aangaven dat ze bezig zijn met een plan om een naderende asteroïde, die een gevaar voor de wereld zou kunnen vormen, te vernietigen of in ieder geval van zijn huidige koers af te brengen. De derde zou dus The War on evil aliens worden, ik verwacht binnenkort dus wat meer openheid over buitenaards leven. Dit jaar waarschijnlijk nog, de klimaat top in Mexico (later dit jaar) lijkt me wel een mooie gelegenheid hier voor.


Er zijn geen twijfels bij mij dat er buitenaards leven is en er is ook geen twijfel meer bij mij dat ons niet alles wordt verteld. Maar ik ga me niet meer druk maken over wat men ons wel of niet vertelt, want het komt toch wel van zelf naar buiten. Hoe erg je ook iets probeert geheim te houden en te verbergen, op een dag komt het naar buiten. Daar kan je helemaal niks aan doen, hoe machtig of kundig je ook bent. Dus ik zal het komende jaar meldingen blijven posten, maar ik ga er geen queeste van maken of iets dergelijks. Ik zal er echter ook niet meer om heen gaan draaien of het nou waar is of niet. Ik plaats het, geef mijn mening waar nodig en de rest mag de lezer voor zichzelf bepalen. Zoals het eigenlijk hoort te zijn, ieder kiest zijn eigen waarheid en leugen of hoax. Ik ben het namelijk een beetje beu om er steeds om heen te draaien en doen als of iets waarschijnlijk niet bestaat. Ook ben ik het een beetje beu om mensen proberen te overtuigen van de mogelijkheid dat ze wel of niet bestaan of dat iets wel of niet gaande is. Ik heb mijn eigen waarheid, ik hoop dat iedereen die van hem of haar vindt. Of je het nu wel of niet gelooft ligt helemaal in je eigen handen. Het is tijd om verantwoordelijk te zijn voor je eigen bestaan en de kwaliteit daarvan. 


De tijd voor handjes vasthouden en je laten vertellen wat wel is en en wat niet, is voorbij. Het wordt tijd om er nu zelf voor te zorgen dat je weet wat er speelt of juist niet. Maar kom aan het eind, als alles waar blijkt te zijn, niet janken dat je het niet hebt geweten. Er zijn genoeg informatie bronnen geweest die je jaren lang hebben verteld wat er speelde en nog speelt. Jij koos er voor om er geen gehoor aan te geven.


Dus om even samen te vatten...


De tweede grote False Flag operatie is langzaam begonnen, de eerste was 9/11, nu krijgen we de asteroïde en daarna de zogenaamd "slechte" buitenaardsen. Verwacht dat dit komende jaar veel over asteroïde en meer van dat soort universele ongein wordt gesproken. Verwacht dat er hier en daar wat stenen zullen neerstorten en misschien al op een grote bewoonde streek. Deze gebeurtenis zal dan worden aangegrepen door de machten die zijn, om ons wederom de stuipen op het lijf te jagen en ons te besturen door middel van angst. Buitenaards leven bestaat en staat al duizenden, zo niet honderdduizenden, jaren in contact met ons. Ons is dit verborgen gehouden om wat voor redenen dan ook, maar dit geheim zal vanaf dit jaar steeds meer ontmaskerd gaan worden. of je het nou wil geloven of niet, dat is helemaal aan jou. Ik kan alleen maar zeggen "Zet je schrap, want de echte lol staat op het punt van beginnen en is eigenlijk al begonnen."

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...