vrijdag 9 oktober 2009

Vandaag wordt de maan beschoten/gebombardeerd

Vandaag om ongeveer 14:00 uur, wordt de maan gebombardeerd met als officiële reden om water en ijs te vinden. Vanaf 14:00 uur Nederlandse tijd is dat allemaal te volgen op de RTL nieuws site. Ik vind het allemaal maar lichtelijk eng. Nu weet ik dat de maan door de millennia wel ergere bombardementen heeft meegemaakt en overleefd, maa toch zorgt dit voor kriegels bij mij. Ik kijk hier naar als of ik naar een klein kind met een geladen pistool met de veiligheid erop kijk, zo voelt het tenminste. Je weet dat de veiligheid van de pistool er op staat, maar toch is het best eng om te zien.


Ik ben niet zo ver als veel mensen op het internet die al maanden lopen te roepen dat we er aan gaan enzo, maar de mogelijke gevaren zijn toch schrikbarend genoeg, dat je toch met argwaan er naar kijkt. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat ze vinden wat ze zoeken, maar het voelt helemaal niet goed. Iets zegt me dat we dit soort zooi niet met de maan en de rest van ons zonnestelsel moet doen. Als mens voel ik me nu als of ik iets doe zonder toestemming van onze voogd. Ik weet het, klinkt raar, maar het voelt ook raar.  Het voelt echt als of wij stiekem en zonder toestemming van onze ouders iets ondeugend doen.. Er is bij mij ook niet zo zeer angst dat het misgaat en we er allemaal aan gaan ofzo, maar meer dat we betrapt worden en straf gaan krijgen. Het voelt meer zo, nou ja we zien het vanmiddag allemaal wel en merken het vanzelf wel of we betrapt zijn of niet. 

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...