woensdag 7 oktober 2009

UFO boven Delfgauw?!


Ik weet niet wat er de afgelopen dagen met Blogger aan de hand is, maar om één of andere reden kan ik vaak berichten niet plaatsen. Ook doet mijn internet het de laatste week  het verdomd vreemd.
Maar goed er is een filmpje  uitgebracht gemaakt door de uit Den Haag afkomstige S. van der Velde, waar een oranje diamantvormige UFO te zien is. Het is een interessante film om te zien, want je ziet dat het niet op een Thaise lampion lijkt en dat het uit zichzelf beweegt, het wordt niet meegesleurd door de wind of zo. Maar toch zit het mij niet helemaal lekker, ik weet niet wat het is. Het filmpje en het bericht zitten mij niet helemaal lekker. Ik zeg niet dat het flauwekul is of wat dan ook, of dat meneer van der Velde ons probeert een pootje te lichten of zo. Maar alles in me zegt dat er iets niet helemaal klopt aan dit verhaal en/of de film. 
Het kan komen omdat dit soort berichten hier nauwelijks aandacht krijgen normaal gesproken.


Het bericht kan men hier lezen en het filmpje hier bekijken.

2 reacties:

steve.mmg zei

Hoi, ik kom toevallig je bericht tegen omdat ik na het plaatsen van een filmpje heel veel views heb gehad. En het overal terug te vinden is op het internet en in de kranten en zowel op de radio. Ik wil jullie alleen nog even zeggen dat ik het oprecht heb gefilmd heb en dat ik nog steeds niet weet wat het is. Dit is geen HOAX.

M.v.g.

Steve van der Velde

De Republiek zei

Hallo Steve het is ook niet zo zeer dat ik jou niet vertrouw. Zoals ik zei, ik weet het gewoon niet. Voelt iets niet helemaal in orde.
Hoop dat je het niet te persoonlijk hebt genomen.

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...