dinsdag 11 mei 2010

Even bijkletsen...

Het zijn weer heftige dagen sinds 1 mei, zowel persoonlijk als in het algemeen. Het weer blijft in enkele landen opspelen, het lijkt wel of we nu om de week minstens 1 aardbeving of trilling van formaat ergens in de wereld hebben. Regeringen wankelen, economische stelsels lijken nu echt te vallen en mensen beginnen er nu echt genoeg van te krijgen. De zon gooit om de week een CME (coronal mass ejection) eruit, die weer voor mooie aurora lichten zorgen. Naast dit alles zie je ook wat "bovennatuurlijke" veranderingen plaatsvinden. Vreemde wolkpatronen, die haast symbolen lijken te vormen, vreemde lichten vanuit de lucht, steeds meer waarnemingen van onbekende vliegende voorwerpen, de eerste graancirkels duiken op. Allemaal tekenen van wat gaat komen, uiteindelijk een mooi iets.

Persoonlijk heb ik de afgelopen tijd veel voor punten gestaan, punten in mijn leven waar ik keuzes heb moeten maken die zeker gevolgen zullen hebben voor mijn leven. Misschien komt dit puur omdat ik bewuster ben gaan leven en nu dus ook bewust een beslissing neem over iets.Ik maak tegenwoordig een keuze omdat ik daar goed over heb nagedacht wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn. Ik maak nu keuzes waar ik achter sta zullen we maar zeggen, voorheen was het meer geprogrammeerd. Ik heb wat beslissingen moeten nemen die zeker de komende jaren invloed zullen hebben op mijn leven. Dat had ik veel eerder moeten doen, dan was mijn leven nu heel anders. Maar goed dat wat gebeurd is, is gebeurd.

Het voelt goed om zo te leven, je voelt je meer jezelf. Tenminste je voelt je meer in grip van je leven. Wat natuurlijk ook zo is. Nu ben ik meer bezig om te kijken hoe ver ik hier mee door wil gaan. Want ik realiseer me nu dat IK diegene ben die beslist hoe mijn leven er uit ziet en wat de kwaliteit daarvan hoort te zijn. Ik moet zorgen dat mijn leven is zoals ik wil dat die is. Nu moet ik alleen nog kijken wat ik precies wil met mijn leven. In grote lijnen weet ik het wel, maar nu moet ik de weg er naar toe uit zien te stippelen. er zullen hier en daar vast wel wat omwegen zijn, maar ik kom er wel. Ik ben blij met wat ik doe en hoe ik nu leef, dus de rest komt wel.

De komende weken zullen ook vast erg spannend worden. Zelf verwacht ik nog wel iets met de vulkaan die de westerse wereld in zijn greep houdt. Ook zal de zon meer van zich doen spreken en ons magnetische veld meer zal doen beven. De GGD kwam al met een "waarschuwing" dat het deze zomer best wel eens heel erg warm kan gaan worden. Maar wat het allemaal ook gaat brengen, ik voel me er klaar voor.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...