donderdag 27 mei 2010

Spiraal in Canada toch geen hoax?!

Kevin Martin, de jonge man die onlangs naar voren kwam met de boodschap dat hij het Spiraal UFO boven Canada filmpje zelf zou hebben gemaakt. Nu komt dezelfde Kevin Martin met een nieuwe boodschap. Hij zegt nu dat hij het niet heeft gedaan en dat hem door onbekende personen is gevraagd om zijn mond te houden over deze gebeurtenis. 


"I came forward to put this to rest, but I hoaxed that I actually created the hoax", he said. "Something did happen that night. Whether the video is fake or not the photos look convincing. Having your name out there is fun at times, but no more." Bron: Rap-Con.com


Martin lijkt nu dus zijn eerste verklaring te verwerpen. Nu neem ik de hele man niet echt serieus meer. Vond het allemaal maar wat vreemd en sommige dingen klopten volgens mij niet helemaal. Is er dan wel iets gebeurd in Canada? Of is dit gewoon weer een "sociaal experiment" van Kevin Martin? Wat het is weet ik niet, maar ik blijf er bij dat het filmpje waarschijnlijk CGI is.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...