maandag 31 mei 2010

Disclosure, vreemde objecten en de Web bot spreekt!


Het zijn weer spannende tijden op het internet, de afgelopen 2 a 3 weken lekken er steeds vaker zogenaamde  Disclosure documenten en andere informatie van de VS uit op het net. Oud overheidswerknemers in de VS die zelf met "gevoelige informatie" naar buiten komen en de US Capitol Police die met documenten over UFO waarnemingen en gebeurtenissen komt. Disclosure lijkt met de dag dichterbij te komen.

Buiten dit worden er ook steeds meer vreemde objecten en gebeurtenissen waargenomen, zowel in de ruimte, al in onze lucht. Een nieuwe planeet die sommigen doetdenken aan Niburu/Planet X, de zon lijkt nu om de dag een CME uit te stoten, Jupiter verliest een streep en vreemde tot nu toe nog onbekende objecten lijken op weg naar de aarde te zijn. Niet alleen in de ruimte is er van alles gaande, maar ook hier op aarde krijgen we steeds meer meldingen over vreemde objecten en lichten boven o.a. CanadaKorea en Turkije en graancirkels met wiskundige formules op de grond. Dat in Canada bleek ineens nep te zijn, toen trok de zogenaamde maker van deze hoax zijn woorden terug en beweerde dat hij "bedreigd" werd door onbekende personen. Dus nu weten we nog niet wat nou waar is en wat niet.

Buiten deze opmerkelijke zaken deed de Web bot weer van zich spreken met nieuwe "voorspellingen".
Deze keer komt het met vijf mogelijke senario's die we de komende tijd kunnen verwachten. De senario's spreken allemaal over een olie vulkaan die gaat komen, maar volgens mij is die al bezig en zal het de komende weken de term olie vulkaan gaan verdienen. De Web bot spreek wederom ook van veel hitte en ander extreem weer, steeds meer seismische, vulkanische en zonneactiviteit. De hitte is iets wat steeds meer meteorologische instituten en andere organisaties en bedrijven lijken te bevestigen. In India lijkt het al te zijn begonnen. De stijging in seismischevulkanische  en zonneactiviteit zien we met onze eigen ogen om ons heen gebeuren.

Woelige tijden op komst en volgens de Web bot begint het allemaal echt rond 11 juli aanstaande.
Nu zijn deze voorspellingen natuurlijk heel erg afhankelijk van één man zijn interpretatie van de Web bot data. Hoe betrouwbaar is het dan nog? Ik weet niet wat ik er allemaal van moet vinden. De Web bot heeft een aantal dingen perfect "voorspeld, maar ook een hoop verkeerde voorspellingen gedaan. Maar dat is dus afhankelijk van de interpretatie van de data door één man, genaamd Cliff High. Een man met een eigen kijk op zaken en een eigen mening. De data is dan wel objectief, maar de persoon die de data verwerkt en ontcijfert is dit weer niet. Dus hoe serieus moet je dit nemen? Ik heb zoiets van houd het in je achterhoofd. Mocht er iets uitkomen, dan weet je in ieder geval wat het is. Dat zou een hoop stress, angst en verwarring verhelpen denk ik. Weten wat er staat te gebeuren maakt zo'n gebeurtenis vaker stukken minder angstig voor velen.

Zelf denk ik dat een aantal van de "voorspellingen" uit zullen komen of dat al aan het doen zijn. maar ik maak me er echt niet druk om, vraag me niet precies waarom. Maar ik houd het gevoel altijd vast dat het allemaal uiteindelijk goed komt, wat er ook gebeurt. Dus waar zou ik nou bang voor moeten zijn?

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...