zaterdag 14 november 2009

Worden we nou klaar gestoomd, of ligt het aan mij?

Even snel een opmerking...
Worden we nou klaar gestoomd of ligt het aan mij? De afgelopen week heb ik het gevoel en idee dat we ergens voor klaar gemaakt worden. Het is nu "officieel" dat er veel water op de maan is, iets wat ze na jaren geëxperimenteer nu pas blijkbaar ontdekt hebben, het Vaticaan staat ineens na 400 a 500 jaar tegenstand open voor de mogelijkheid van buitenaards leven, in eens wordt er mogelijk bewijs voor hoogontwikkeld leven ontdekt in het Andromedastelsel. Alles wordt ineens bekend gemaakt, wel heel erg opmerkelijk vinden jullie niet? Wat volgt, de kamers onder de Sphinx worden eindelijk geopend of de oorsprong van de pyramides over de hele wereld wordt eindelijk bekend gemaakt? Bigfoot wordt "ontdekt:", Atlantis wordt gevonden? Ik ben in ieder geval erg benieuwd wat we allemaal voor het einde van het jaar te weten zullen komen.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...