dinsdag 8 december 2009

Wubbo Ockels bevestigt bestaan buitenaardsleven!

Het volgende bericht zag ik op niburu.nl staan.
Bij dit bericht horen ook beelden, ik raad iedereen aan deze te bekijken.
Ik heb het gevoel dat dit wel eens een soort van startsein kan zijn.



Wubbo Ockels heeft weken gewerkt aan zijn praatje voor TEDx Amsterdam. Hij was er wat nerveus over want hij heeft een belangrijke boodschap: er is buitenaards leven! Als wij onze aardse begrenzingen kunnen loslaten, zullen we ander leven in het universum kunnen zien en ermee in contact kunnen komen.


Dus eigenlijk precies wat iedere spirituele stroming, in de geschiedenis de aarde, heeft verkondigd tot nu toe.
Je moet het aardse los kunnen en willen laten.



Quote: we zijn arrogant over de tijd, zoals we arrogant waren over de plaats. Net zoals we vroeger dachten dat alles rond de zon draaide, denken we nu dat alles rond de tijd draait. Maar daar vergissen we ons in. Tijd is een aardse illusie, een verzinsel van onze hersenen die ons belet verder te kijken dan de aarde zelf. Als we onze grenzen willen verleggen en in contact willen komen met buitenaardse wezens dan zullen we de moed moeten hebben om het aardse begrip tijd los te laten. Wubbo Ockels weet dat wij op de drempel staan van een nieuw tijdperk.


Hahaha wat komisch eigenlijk, dat het zo iets simpels is als een aanpassing van denken en perspectief. Als we bereid zijn anders te denken en anders naar dingen te kijken, dan kunnen er zulke geweldige dingen gebeuren. Als dat geen geweldige nieuwjaarsresolutie is, dan weet ik het ook niet meer.


Quote: Iedere grote verandering is moeilijk, maar de mensheid zal er rijker van worden en het heelal zal voor ons open gaan. Aan ons om met hem de wereldorde omver te werpen en de ruimte in te gaan.




Ik denk dat het een heel goed iets is, als iedereen die dit leest even dit bericht doorlinkt. Ik heb dit bericht van niburu.nl, Maar de originele bron is http://www.tedxamsterdam.nl/. Maar ik denk dat het handiger is om gewoon naar niburu.nl te linken, gezien daar alle info (ook in het Engels!) en alle beelden staan.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...