zondag 13 december 2009

Onbekend object komt onze kant op?

Momenteel gaat er een verhaal rond dat er momenteel op de volgende coördinaten een vreemd groot object te zien is. (19.25.12-89.46.03) Ik heb dit bekeken en er WAS idd iets te zien, om precies te zijn dit. Maar nu is er niks meer te zien. Nu heb ik wat betrouwbaardere bronnen opgezocht en de meest betrouwbare die ik kon vinden is die van MUFON. MUFON is een wetenschappelijke organisatie die zich bezig houdt met het onderzoeken van UFO's en ander van dit soort nieuws en situaties. Over het algemeen staan ze wel bekend als betrouwbaar als het op dit soort informatie aankomt, maar je weet maar nooit. Maar als zij het durven te plaatsten, dan is er zeker wel iets gaande daarboven.


Dit is wat er over het geval bekend is:




Attached are WWT and Sky-map images of Object in South Pole region.  Below is the report from ALEX COLLIER at the Project Camelot Awake and Aware Conference, Los Angeles, Sept 2009 http://www.youtube.com/watch?v=uR46QjXjLH0 * Cassini project classified, because of all the mothership activity filmed in Saturn system. * a 1.5 mln miles off the South pole a 20 mile craft that is sat in a stationary. NASA and other organizations telescopes have been monitoring it for 8 months, they watch its trajectory to us. It is now stationary and are craft going in and out of this 20-mile structure. * very large planetary structure coming in 18 degrees RA of Neptune's orbit. it should be visible sometimes next year.   ALEX COLLIER at the Project Camelot Awake and Aware Conference, Los Angeles, Sept 2009 http://www.youtube.com/watch?v=uR46QjXjLH0 Bron: MUFON




Wat het is en of het wat is, weet ik niet. Maar als MUFON er over begint, dan is het de moeite waard om het in de gaten te houden. 



0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...