vrijdag 25 juni 2010

Een andere kijk op zaken...

Zoals we allemaal nu wel kunnen zien, zitten we in dynamische tijden.
Waar je ook kijkt is er wel iets gaande, of het nou een oorlog, een natuurramp of een ader fenomeen of gebeurtenis die onze aandacht trekt. Toch blijft een groot deel van de mensen het verband tussen deze gebeurtenissen erkennen. Men blijft ontkennen, dat we in een tijd zitten van verandering. Alles zit in een cyclus van dynamiek. Op een bepaald moment zal dat zijn hoogste punt bereiken en wat dan? Wat gebeurt er daarna?
Begint de cyclus opnieuw, komen we in een andere cyclus terecht, stopt alles dan gewoon?


Nu zijn er vele theorieën over wat er speelt en waarom, door wie of wat het wordt gemanipuleerd en wat de mogelijke eind scenario's zullen of kunnen zijn. Nu heb ik ze allemaal wel een paar keer gehoord of bestudeerd. Ieder heeft zijn eigen punten waar ik wel in mee kan gaan en ieder heeft punten waar ik zoiets heb van "Mwaaah dat lijkt me niet helemaal waar". Nu heb ik een nieuwe versie van de waarheid gevonden, die op zijn minst "erg interessant" te noemen is. De volgende theorie is hier geen uitzondering op. Ondanks dat ongeveer 90% a 95% voor mij als waar overkomt, zitten er ook een aantal dingen die in mijn ogen te bekrompen zijn. Maar dat heeft meer met het perspectief van de spreker te maken, dan met de theorie denk ik.


Johan Oldenkamp heeft onlangs een lezing gehouden over "Het hele Verhaal"eigenlijk over alles wat nu is en waarom dit zo is. Hij beschrijft de verschillende "tijdsperiodes" van de ontwikkeling van wat is, wat was en wat nog kan komen. Ik zie deze lezing als een soort van persoonlijke samenvatting van wat is. Ik weet dat het wat dogmatisch of zweverig klinkt, maar zo is het gewoon. Zoals gezegd, het is niet de waarheid. Het is iemand zijn perspectief op de waarheid. Gebaseerd op de door hem vergaarde en erkende feiten. 


Het is in ieder geval een aanrader, vooral voor mensen die nog steeds in het perspectief zitten dat Niburu, schaduwregeringen en al dat soort zaken onzin is. Het zal je niet overtuigen van het bestaan van deze fenomenen, maar het zet je er wel een heel stuk opener voor.




HET HELE VERHAAL




Dit heeft geen bedoeling tot paniekzaaierij of angst scheppen. Het is gewoon interessante informatie om in je achterhoofd te hebben. Mocht er iets gebeuren, dan weet je in ieder geval wat er ongeveer scheelt. Dat zal denk ik een hoop onnodige angst en verwarring schelen.


0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...