dinsdag 24 augustus 2010

Een 2e zon?!

Ik zit net wat op youtube te surfen naar filmpjes over van alles en nog wat. Nu kom ik deze tegen...


Een 2e zon?!

Samengevat gaat het filmpje over iemand die beweert foto's te hebben gemaakt van een groot hemellichaam die zich in de buurt van de zon zou bevinden op dit moment. Hij noemt het een 2e zon, of niburu of planeet X. Zelf weet ik niet wat ik hier van moet denken, want dit is namelijk niet echt moeilijk om te photoshoppen. Het kan dus dikke onzin zijn. Maar gezien alle activiteiten in de ruimte momenteel sta ik er open voor dat dit ook echt gaande is. Maar ik zal de komende tijd zoveel mogelijk zelf onderzoek gaan plegen hier naar.


Als dit nou het enige filmpje was hier over, dan had ik het hier bij gelaten.
Maar er zijn heel wat meer... Blijkbaar is dit al een poosje bezig, want het laatste filmpje is van 2009.


Flimpje1
Filmpje2
Filmpje3
Filmpje4


EXTRA FILM (Deze vind ik een stuk duidelijker, daarom prop ik deze er nog bij)


Ik doe dit niet alleen naar aanleiding van deze filmpjes...
Er zijn de laatste weken namelijk steeds meer meldingen van vreemde gebeurtenissen en vreemde objecten om de zon heen. Hier onder zijn twee filmpjes van mensen die op 2 augustus en 3 augustus opnames hebben gemaakt van een onbekend object die een baan heeft aangenomen om de zon heen. Dit is tenminste waar het op lijkt volgens de makers van deze filmpjes. Hoe interessant het idee ook is, het eerste wat in mij op komt is een asteroïde en geen buitenaardse intelligentie.Misschien een vreemd zonnevlek fenomeen of zo. Momenteel worden we ook gebombardeerd door zonnevlammen en allerlei stralingen afkomstig van de zon. Er is namelijk een gigantische zonnevlek/zonnegat die momenteel richting de aarde wijst.


Er is dus genoeg gaande omtrent de zon momenteel, misschien een idee als iedereen het zelf even in de gaten houdt. Want blijkbaar is dit niet interessant genoeg om in het nieuws te komen.

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Zoeken naar nieuws

De Subjectieve Tweet!

De Subjectieve Hyves

De Subjectieve Hyves
Voeg ons toe op Hyves!

Theo Hooyer Woonbiologie

Argusoogradio.org

American Freedom Radio

Vrije omroep

www.vrijheidsparade.nl

De Subjectieve Waarheid

Mijn foto
Krediet crisis? Klimaat verandering? Oorlog? Revolutie? Is er niets anders tegenwoordig? Ooit zei Plato "Alle waarheid is subjectief". Dit is helemaal waar, vooral als het aankomt op het nieuws. Wat eigenlijk objectief en onpartijdig behoort te zijn, heeft tegenwoordig meer weg van een heksenjacht, dan werkelijk nieuws. Op mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van het echte nieuws. Het nieuws wat er in mijn ogen toe doet...